torsdag 31. mai 2007

SKOTØY

Kan en bli glad i sko ? Ja,- mm,- uten tvil. Jeg er veldig glad i disse skoene. Skitne, fæle og illeluktende. Men med demping i sålene gir de god fjæring på løpeturene over jordene her.
Den røde jorda farvet dem fort. Nå er de helt utslitt, men må holde 2 uker til !!

Disse sandalene med perlebroderier på er laget by hand av en kystboer. Se de avstemte farvene. Læret gjør dem holdbare. De er gode tusle- og taslesko.
Sko til å sitte med. Vel,- enkelte stakler seg av gårde på høye hæler til og fra jobb hver dag.

Men,- da går det ikke fort.

Plastsko er er funn her under Ekvator. Det kapitlet kommer i morgen.

GOD SKO !

2 kommentarer:

Reidun - Norge/Afrika sa...

kjempestilig....

Unknown sa...

Hei Åshild! Plutselig ser jeg navnet ditt på skjermen ! Helt tilfeldig. Jeg har kjøpt med nye sandaler, anbefalt av fysioterapeuten. De heter Masai og det er meningen at jeg skal rulle på føttene når jeg går. Anders mente de var lite sexy ! Det er jeg enig i. De kunne vært litt mer snertne... De skoene jeg liker best er nok fjellskoene. De gir meg gode opplevelser !!Fin-sko med heler forbinder jeg med unaturlig gange ( for min del )og smerte....
Klatresko kommer aldri på mine ben !
En skohilsen fra Sidsel Traasdahl